برای دیدن آموزش NFT از صفر تا کسب درآمد کلیک کنید

بهترین سرویس های بلاک چین برای NFT چیست؟ آیا مزایا و معایب بلاک‌چین‌ها را می‌دانستید؟ چه چیزی باعث می‌شود که یک سرویس بلاک‌چبن برای خرید و فروش NFT بهترین گزینه باشد؟ می‌ دانیم که دنیای توکن‌ها بسیار گسترده است، به طوری که در سال‌های اخیر افراد زیادی را موقع انتخاب با چالش روبه رو کرده است.

سرویس های بلاک چین برای NFT

این قضیه حتی برای کسانی که به اصطلاح خاک‌خورده این فضا هستند نیز مصداق پیدا می‌کند. افراد زیادی هستند که با توجه به اطلاعاتی که در زمینه انواع NFTها دارند نیز در این بستر مجازی دچار سرگردانی می‌شوند؛ بنابراین موضوع شناخت بهترین سرویس های بلاک چین برای NFT اهمیت زیادی دارد؛ به ویژه برای کاربرانی که محصولات فناوری را خریداری می‌کنند ابتدا باید آن را به خوبی درک کنند و سپس اقدام به خرید کنند. ما در این مقاله قصد داریم شما را از تمام جوانب سرویس بلاک‌چین‌ها برای خرید و فروش NFT آگاه کنیم تا بتوانید با دیدی شفاف تصمیم به خرید بگیرید؛ با ما تا پایان مقاله همراه شوید. همچنین شما می‌توانید برای شرکت در دوره آموزش NFT که شامل ترید، ساخت، نحوه خرید و فروش، مینت و… می‌شود کلیک کنید.

معیارهای بهترین سرویس های بلاک چین برای NFT

همان‌طور که اشاره کردیم خرید سرویس‌های بلاک چین برای NFT کمی مشکل به نظر می‌رسد؛ چراکه آن‌ها فراتر از یک هنر دیجیتال هستند. NFT در اصل دارایی دیجیتال که طیف گسترده‌ای از محصولات را از قبیل رسانه، هنر، بخش‌های متعدد درون بازی و همچنین دیگر قسمت‌های محتوای دیجیتال را شامل می‌شود. البته می‌توان دارایی واقعی در دنیای ملموس را مانند مستغلات و املاک را با آن‌ها توکنیزه نمود. همچنین می‌توانید برای درک عمیق‌تر از اینکه NFT چیست کلیک کنید.

معیارهای بهترین سرویس های بلاک چین برای NFT
معیارهای بهترین سرویس های بلاک چین برای NFT

انتخاب توکن غیر قابل تعویض برای خرید و فروش و اعمال آن بر روی بلاک چین می‌تواند پروسه سخت ماجرا باشد. چراکه اثبات مالکیت دارایی دیجیتال، بستگی به انتخاب سرویس بلاک چینی دارد که باید در گام نخست ایمن و توسعه‌دهنده آن باشد؛ لذا اهمیت آن را درک می‌کنیم.

نکاتی که باید در انتخاب سرویس های بلاک چین در نظر گرفت

اهمیت بهترین سرویس های بلاک چین برای NFT را شرح دادیم و دانستیم تنوع این سرویس‌ها، انتخاب را برای کاربران سخن و پیچیده کرده است، اما نگران نباشید،. اگر معیارهای لازم برای انتخاب هوشمندانه را بدانید نیمی از مسیر را طی کرده‌اید. در این قسمت به ملاک‌های مهم در انتخاب این سرویس‌‌ها می‌پردازیم.

اهمیت سرعت مناسب تراکنش سرویس بلاک چین

بهترین سرویس های بلاک چین برای NFT اولین ملاکی که باید داشته باشند تا به جایگاه بهترین سرویس ارتقا پیدا کنند، داشتن سرعت مناسب است‌. سرعت تراکنش  یکی از  مهم‌‌ترین ملاک‌ها  است که  به معنای موفقیت همه جانبه کمپین بلاک‌چین شماست! این گزینه به اندازه ای مهم است که ابزار تشخیص سرویس‌‌های بلاک‌چین قرار گرفته است.

برخی از بلاک‌چین‌ها دارای سرعت بالای تراکنش هستند، این یعنی صرفه‌جویی در زمان و انرژی کاربر، به طوری که در زمان اندک تعداد زیادی تراکنش را پردازش می کنند. علاوه بر این نکته باید بگوییم صرفه‌جویی در هزینه را نیز شامل می‌شود؛ چراکه تاثیر مستقیم بر هزینه تراکنش دارد. اگر بلاک چینی توانایی کمی در پردازش عملیات داشته باشد، شما را متحمل هزینه‌های گزاف خواهد کرد و دیگر به‌صرفه و اقتصادی نخواهد بود زیرا باید از ماینر استفاده کنید تا بتوانید سرعت تراکنش را بالا ببرید.

هزینه های تراکنش بلاک چین

از ملاک های مهم و اساسی بهترین سرویس های بلاک چین برای NFT میزان هزینه آن است. این نکته مهم است که بدانید تمام تولیدات هنری NFT ها قیمت بالایی ندارند، بالعکس باید گفت اکثر آن‌ها مقرون به‌صرفه هستند. البته این رقم‌های اقتصادی شامل کلکسیون دیجیتال و درون بازی می‌شود که یک کاربر عادی به آسانی می‌تواند آن را خریداری کند.

نکاتی که باید در انتخاب سرویس های بلاک چین در نظر گرفت
نکاتی که باید در انتخاب سرویس های بلاک چین در نظر گرفت

حال سوال این است اگر هنر دیجیتال فروخته شده هزینه اندکی دارد، چرا باید هزینه تراکنش آن بالا باشد؟ باید گفت هزینه تراکنش برای گسترشNFT ها ضروری است. البته بهتر است بلاک چینی را انتخاب کنید که از ساختار احساسی برخوردار باشد تا موجب جذب کاربران به پلتفرم NFT شود‌.

عملکردهای قراردادی هوشمندانه بلاک چین

در خصوص این نکته باید گفت تمامی پلتفرم‌های NFT تکیه بر قراردادهای هوشمندانه دارند تا بتوانند از عهده تنظیم شرایط ترید کردن فروشنده و خریدار برآیند. قانون کلی دراین باره وجود دارد که می‌گوید قراردادی که هوشمندانه خوش ساخت و پیچیده باشد، توانایی امنیت پلتفرم را رقم می‌زند. لذا از بلاک‌چین انتخابی خود مطمئن شوید آیا دارای این شاخصه است و می‌تواند عملکردی قوی و داشته باشد؟

این نکته  نیز تشخیصی دیگر برای محک زدن بهترین سرویس های بلاک چین برای NFT شماست. نکته دیگر این که اطلاعات خود را در مورد زبان برنامه‌نویسی و قرارداد های هوشمند این بلاک چین‌ها بالا ببرید. برای مثال اگر شما اتریوم را انتخاب کردید از زبان solidity استفاده کنید، هرچند امکان دارد زمان طولانی‌تری را نیاز داشته باشید تا تیم توسعه دهنده این زبان را پیدا کنید اما ارزش آن را دارد؛ چراکه این زبان تخصصی است. در مورد زبان‌های رایج و گسترده نیز ++c انتخاب خوبی است که در اولویت دوم قرار می‌گیرد.

معرفی بهترین سرویس بلاک چین NFT

در ادامه این بحث به معرفی بهترین سرویس های بلاک چین NFT می‌پردازیم که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

اتریوم

اولویت در انتخاب سرویس بلاک‌چین برای اغلب افراد این گزینه است. هرچند اتریوم زنجیره نخست میزبانی از NFTها نبود، اما در رواج مفهوم توکن‌های غیرقابل تعویض، سرآمد است و از لحاظ نقدینگی اعتبار ویژه ای دارد. این شبکه در سال ۲۰۱۵ فعّالیت خود را آغاز کرد و سرچشمه جریان اصلی توکن‌های غیر قابل تعویض دیگری بود که نخستین بار پروتکل استاندارد Erc-721 را به کاربران علاقمند معرفی کرد.

این توکن‌های ویژه ارزش بالاتری نسبت به توکن‌های قبلی داشتند وجه تمایز آن‌ها در تصاویر متادیتای آن‌ها به خوبی مشخص بود. علاوه بر این نکته اتریوم، استاندارد چندتوکنی را با نام اختصاری Erc-1155 را به کاربران معرفی کرد که قابلیت‌های خاص خود را داشت.

مزایای NFT اتریوم

اتریوم بهترین سرویس های بلاک چین برای NFT از نظر کاربران است، سوال این است چرا؟ دلایل زیادی وجود دارد که می‌تواند توجیه پاسخ این سوال باشد از جمله این که اتریوم بنایی از تاریخی‌ترین مجموعه‌ها است که تاثیر آن به حدیست که منجر به پیدایش انواع پروژه‌ها شد. به موازات این جریان، فعالیت توسعه دهنده و سرمایه گذاران در این عرضه شروع شد.

سرمایه‌گذارانی که این بلاک چین را به عنوان خانه خود پذیرفتند و آن را امن‌ترین و قابل اعتماد ترین بلاک‌چین می‌دانستند. زمانی که صحبت از ارزهای دیجیتال می‌شود، اتریوم نامی است که در بخش امنیت و تمرکززدایی می‌درخشد. این دو گزینه از فاکتورهای مهمی است که یک سرمایه گذار باید در نظر بگیرد.

معایب NFT اتریوم

اکنون که به اینجا رسیدیم، باید بگوییم چون هنرش را بگفتیم عیبش را نیز بگوییم تا با اشراف کلی از بلاک چین اتریوم، تصمیم درست بگیرید. در گام اول بگوییم متأسفانه اتریوم دارای هزینه گس بالایی است که این هزینه، برای جبران توانایی محاسبات استخراج‌گران در زمان اعتبار سنجی استفاده می‌شود.

هزینه گس رابطه مستقیمی با تقاضا دارد؛ بدین منظور با افزایش تقاضا هزینه گس نیز افزایش می‌یابد. هر چند این امر بدیهی است اما محدودیت‌هایی برای افراد نیز به وجود می‌آورد که چاره ای جز خداحافظی از این بلاک چین را ندارند. تا جایی که بسیاری از سرمایه‌گذاران عطای آن را به لقای آن بخشیدند و از بازار NFT به سرعت تمام خارج شدند.

معرفی بهترین سرویس بلاک چین NFT
معرفی بهترین سرویس بلاک چین NFT

زنجیره هوشمند بایننس (BSC)

زنجیره هوشمند بایننس یکی دیگر از پلتفرم های بلاک چین برای NFT است که به عنوان جایگزینی برای اتریوم برای ایجاد NFT مورد توجه قرار گرفته است. زنجیره هوشمند بایننس پردازش تراکنش‌های سریع‌تری را در مقایسه با اتریوم ارائه می‌دهد.

Polygon (سابق Matic Network)

Polygon یکی از بهترین سرویس های بلاک چین برای NFT است که از نظر مقیاس‌بندی لایه 2 اتریوم است که از نظر عملکرد سریع‌تر، ارزان‌تر و انعطاف‌‍پذیرتر است. Polygon به طور فزاینده‌ای برای NFT ها محبوب شده است؛ زیرا تراکنش‌های سریع‌تر و مقرون به صرفه‌تر و تعاملات قرارداد هوشمند را ارائه می‌دهد.

جمع بندی

با مطالعه این مقاله از بهترین سرویس های بلاک چین NFT اطلاع پیدا کردیم. در خصوص این مطلب به بررسی یکی از بلاک‌چین‌های خوش آوازه در صنعت دیجیتال و رمز ارز پرداختیم و گفتیم این رمز ارز بر چشم‌انداز آینده Nft تسلط کامل دارد. رقیبان سرسخت و هزینه گس، دو پارامتری است که این بازار را برای برخی سرمایه گذاران نوپا غیر ممکن کرده است. لذا شما باید با اشراف کامل بر تمام جنبه‌های این بازار به این بازار پرطمطراق ورود کنید. تاکید می‌کنیم اگر غیر از این باشد، سرمایه خود را در این بازار به یغما خواهید برد.

 سایت نیموگری به عنوان سایتی منتخب برای ارائه آموزش‌های مفید و کاربردی، می‌تواند به شما دیدگاهی نو در زمینه موضوعات دیجیتال دهد. این سایت که در زمینه رمز ارزها و توکن‌های پرطرفدار بازار فعالیت می‌کند، می‌تواند سطح شما را از فردی  آماتور به متخصص ارز دیجیتال ارتقا دهد. اگر در این زمینه ابهامی دارید و می‌خواهید در مورد این سایت بیشتر بدانید با اتصال به کارشناس‌های آنلاین و پاسخگوی ما دریچه جدیدی از اطلاعات را بر ذهن خود بگشایید.

سوالات متداول درباره سرویس های بلاک چین برای NFT

  • چشم‌انداز بهترین سرویس های بلاک چین برای NFT در فناوری چگونه است؟

 با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، ابعاد تازه‌ای از کاربردهای بلاک‌چین کشف می‌شود. هرچند در حال حاضر فناوری بلاک چین و گسترش آن در تمام حوزه‌های مختلف و صنایع را مشاهده می‌کنیم اما در یک جمله با قاطعیت خواهیم گفت آینده بلاک چین روشن و امیدوارکننده است.

  • چرا بهترین سرویس های بلاک چین برای NFT برای ساخت رمز ارز مورد استفاده قرار می‌گیرد ؟

بلاک چین نوعی از فناوری پیشرفته است که قوانین مشخص و منحصر به فرد ‌در مورد دیتا دارد لذا هرانداره بستر بلاک چین قوی‌تر باشد، دستیابی به توسعه انواع رمز ارزها مطلوب‌تر خواهد شد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اونایی که این صفحه رو دیدن معمولا از صفحه های زیرم دیدن کردن حالا خود دانی

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید