برای دیدن آموزش NFT از صفر تا کسب درآمد کلیک کنید

بدون‌شک معرفی زنان تاثیرگذار در حوزه NFT می‌تواند برای بسیاری از بانوان جالب باشد. چراکه با پیشرفت عرصه‌های دیجیتال، این صنعت در ابتدای ورود، به نظر مردانه می‌آمد. اما گزارشات آرت‌تاکتیک نشان داد که در این بازار پرطمطراق، سهم زنان ۱۶ درصد بوده است.

معرفی زنان تاثیرگذار در حوزه NFT

این رقم برای زنان تاثیرگذار در حوزه nft که قصد دارند به این حرفه بپردازند خوشایند و امیدبخش است. اگر شما نیز یکی از بانوانی هستید که به دنبال مدل و الگویی بودید تا نقش خود را در این حوزه پررنگ‌تر کنید، خواندن این مقاله از تیم نیموگری به شما کمک خواهد کرد که افق‌های جدیدی را برای خود روشن کنید. همچنین شما می‌توانید برای شرکت در دوره آموزش ترید NFT که شامل ترید، ساخت، نحوه خرید و فروش، مینت و… می‌شود کلیک کنید.

زنان تاثیرگذار در حوزه NFT چه کسانی بودند؟

زنان تاثیرگذار در حوزه nft کسانی بودند که با عبور از سدهای جنسیتی و با اعتماد به نفس پا در این عرصه نهادند. این بانوان با کسب مهارت‌های لازم و بالفعل نمودن پتانسیل‌های بالقوه خود، ستاره‌ای در آسمان این صنعت نوپا شدند. همچنین می‌توانید برای درک عمیق‌تر از اینکه NFT چیه کلیک کنید.

زنانی مانند اولگا؛ وروبیوا؛ ایسلا مون؛ نسما بن سالم؛ آلکساندرا؛ لوزان؛ کریستینا تاخمانووا؛آنجلا دل سوال وارلا؛ آلیز سام؛ تامی مک کوئین؛ میشل آبس؛ کلیسا هندرسون؛ النا گاریدیس؛ اولگا فیلاتوا؛ آنا ماریا جیپا؛ آناستازیا گلیبووا؛ ویکتوریا؛ زاویالوا که در زیر به بیوگرافی و بررسی زندگی چهار نفر از آن‌ها می‌پردازیم.

  • اولگا وروبیوا؛ بانویی موثر در بازار NFT که کارآفرین و سخنران و همچنین موسس مجموعه مشاوره‌ای وکس box است. شرکت وکس در حوزه‌های مختلف بلاک‌چین فعال است. البته در حوزه‌های گوناگون دیگر مانند مدیریت مالی غیر متمرکز استارتاپ‌ها و کمپانی‌های فعال در حیطه نسل سوم وب، به ارائه خدمات مشاوره‌ای می‌پردازد. متخصص در ارتقا کسب‌وکار با دادن تکنیک‌های تقویت بازاریابی است که به بهینه‌سازی وسعت دید افراد در بازارهای مالی کمک شایانی کرده است.
زنان تاثیرگذار در حوزه NFT چه کسانی بودند؟
زنان تاثیرگذار در حوزه NFT چه کسانی بودند؟

افراد زیادی هستند که در حوزه خدمات مشاوره‌ای کسب و کار فعالیت می‌کنند، اما با قاطعیت می‌گوییم تاکنون هیچ کدام دارای سطوح بالای تخصصی مانند خانم اولگا نبوده‌اند. این بانوی فعال، تجارب بسیاری دارد که ستون‌های اصلی شغل او را بنا نهاده‌اند.

او از سال ۲۰۱۴ تاکنون در نقش متخصص برتر بازاریاب در استارت‌آپ‌ها فعالیت دارد. شرکت وکس ((Vox این بانو قابل اعتماد‌ترین شرکت بنابر اظهارات کاربران است. این شرکت با ایجاد کنفرانس‌های بین‌المللی و انجمن‌های علمی از این بانو‌ اسطوره‌ای محبوب ساخته است.

حمایت او از استارت‌آپ‌های جدید، تعهد او برای پیشرفت هم نوعان خود در این صنعت را نشان می‌دهد که حلقه مفقوده این جریان در این سال‌هاست. در یک کلام اولگا، پیشرو در خط نخست صنعت NFT و کریپتو است. او اخیرا امیدواری خود از پیشرفت NFT و تلفیق آن با متاورس را اظهار کرده است.

  • ایسلا مون؛ طراح و نقاش چندبعدی است که یکی دیگر از زنان تاثیرگذار در حوزه nft قلم‌داد می‌شود. او دارای آثار هنری خلاقانه‌ای است که این آثار را با ابعاد بزرگ‌تری در مقایسه با دیگر آثار هنرمندان عرضه کرده است‌. تبدیل عناصر متحرک توسط طرح‌های گرافیکی نقشی فراتر از نقاشی را خلق می‌کند.

افزودن لایه‌ای از رنگ و صدا اثر نقاشی را غوطه‌ور در احساسات می‌کند. مهارت او در خلق انیمه‌های کوتاه گرافیکی جامعه سازنده را در اطراف خود شکل می‌دهد. چندبعدی بودن آثار او از جنبه‌های اشتراکی محتواهای او است. ابراز امیدواری او از دسترسی دیگر سازندگان به این منابع نشان از حس انسان‌دوستانه او دارد. او به ایجاد شرکت Magi با همراهی همکاران خود اقدام کرده است.

هدف این شرکت دعوت به همکاری از هنرمندان سراسر جهان است که تمایل دارند هنر خود را به شکل فیزیکی به بلاک‌چین انتقال دهند و به صورت اشتراکی آثاری خلق کنند. ایسلا اکنون کلسیونی را تشکیل داده است که افراد این حوزه آن را مدیریت می‌کنند و پذیرای ایده‌های نو و متنوع افراد علاقه‌مند است.

در آن‌جا هر NFT در کلکسیون مربوطه با یک ماموریت در جهان ارتباط دارد. این کلکسیون توسط پلتفرم‌های متفاوتی به نمایش گذاشته می‌شود. گروه Magi سعی دارد در آینده نزدیک، پلتفرم مخصوص به‌خود را داشته باشد. هشتگ #artforimpct جریانی بود که Magi راه انداخت تا الهام‌بخش هنرمندان برای انجام فعالیت‌های مفیدتری باشد.

  • نسما بن سالم؛ موسس و مدیر عامل آژانس Wecare impact است که یکی دیگر از زنان تاثیرگذار در حوزه NFT است. آژانس او با خدمات مشاوره‌ای و تلفیق هنر و فناوری، جهانی پایدارتر را به نمایش گذاشته است.

این شرکت، توکن اجتماعی با نام Wecare را دارد که اغلب اینفلوئنسرها و گروه‌های مختلف برای کسب و کار خود از این نشان توکن اجتماعی استفاده می‌کنند‌.

هدف این  کمپین ایجاد انگیزه در افراد برای انجام رفتارهای آگاهی‌بخش در مورد مسائل محیط زیستی و انسان‌دوستانه و همچنین فعالیت در برخی از انجمن‌ها برای تغییر رفتارهای ناپسند برخی افراد است.

نسما؛ در زمینه افزایش آگاهی جامعه خود احساس مسئولیت می‌کرد و با راه‌حل‌های الهام‌بخش تغییر را با داستان شروع کرد، اما برای ادامه این مسیر، گام‌های واقعی و مشخص‌شده برداشت. او معتقد بود بلاک‌چین و NFT راه‌حل مناسبی برای بعضی از نقص‌های جدی در اقتصاد هستند.

لذا در بحبوحه همه‌گیری بیماری کرونا، نسما به طراحی پروژه‌ای پرداخت با نام «جریان زندگی» که کارگردانی آن را نیز بر عهده گرفت. پروژه او توسط چوپرا روایت می‌گردد و در شهر نیویورک به شکل فیلم ۱۶ میلی‌متری فیلم‌برداری شده است. این فیلم با الهام از شعر تاگور بر سه اصل متمرکز شد؛ هم زیستی معنوی میان انسانیت و طبیعت، طبیعت و حرکت. در آن تفسیر شعرها با رقص، موسیقی و مناظر طبیعی تجربه خارق‌العاده درونی را به‌وجود می‌آورد که این احساس با جامعه کلی بشریت، تعامل احساسی را پدید می‌آورند. هنرمندان معروف و محبوب در این پروژه انتخاب شده‌اند تا حس جریان زندگی را پررنگ‌تر جلوه دهند.

  • الکساندرا لوزان؛ یکی دیگر از زنان تاثیرگذار در حوزه nft است. او سازماندهی کنفرانس‌های فعال در حوزه فناوری را مدیریت می‌کند. با پیشینه تحصیلی مرتبط با هنر، در سال ۲۰۱۸ موفق به اخذ phd شد که در همان سال نیز در پی مطالعه درباره فناوری‌های جدید مانند هوش مصنوعی و بلاک‌چین‌ها به بازار NFT پیوست.

او در سمت رئیس پروژه مشترک بر روی ایده‌های نو مانند نخستین نمایشگاه NFT که در موزه دولتی و کلکسیون NFT برگزار می‌شد، کار کرد. لوزان امیدوار است به زودی NFTها توسعه پیدا کنند و هنرمندان بیشتری وارد این بازار شوند. او معتقد است توکن‌های غیرمثلی در مشاغل مختلف تلفیق خواهند شد.

الکساندرا لوزان به عنوان بانوی موثر و فعال در چند سازمان که رهبری زنان را تبلیغ می‌کند قصد دارد بانوان بیشتری را به این حوزه وارد کند تا بتوانند به حل چالش‌های جامعه خود بپردازند و جهان را باید خود و دیگران زیباتر کنند.

جمع‌بندی

زنان تاثیرگذار در حوزه NFT با توجه به جسارت و استعدادهای شکوفاشده خود توانستند در این بستر حرفی برای گفتن داشته باشند. این حوزه از کسب و‌کار نمایانگر آن است که جهان ارزهای دیجیتال شکاف جنسیتی را از میان برده است تا زنان به عنوان سرمایه‌گذار در در پروژه‌های سودآور سهیم باشند.

البته باید بگوییم این زنان بی‌گدار به آب نزده‌اند و با احتیاط و دانش کافی پا به این عرصه گذاشته‌اند. خوشبختانه در عصر حاضر دسترسی به اطلاعات مورد نیاز بیش از گذشته است. اگر شما بانویی هستید که تمایل دارید مانند زنان تاثیر گذار در حوزه nftکه در این مقاله به آن‌ها اشاره شد، استعدادهای نهفته خود را در این مسیر پزوش دهید، پیشنهاد ما سایت نیموگری است.

برای بهره‌گیری از این سایت فرصت مهیا شده است؛ این سایت با برگزاری دوره‌های آموزشی می‌تواند مهارت و دانش کافی را برای  شما به ارمغان آورد. چراکه اساتید متخصص این حوزه به تدریس فنون و روش‌های ورود و ماندن در این بازار می‌پردازند. اگر می‌خواهید از نحوه برگزاری کلاس‌ها و هزینه آن مطلع شوید، با شماره‌های درج شده در این سایت تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

سوالات متداول درباره زنان تاثیرگذار در حوزه NFT

  • تصویر و عکس زنان تاثیر گذار در حوزه NFT را در کجا مشاهده کنیم؟

با جستجو در گوگل یا اینستاگرام می‌توانید تصویر آن‌ها را مشاهده کنید. برای این امر فقط کافیست نام لاتین آن‌ها را وارد کنید تا بتوانید به گالری عکس‌های آنان دسترسی پیدا کنید.

  • اخبار مربوط به زنان تاثیرگذار در حوزه nft را در کجا پیدا کنیم؟

از طریق شبکه‌های گسترده اجتماعی از قبیل فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و همچنین سایت‌هایی که در گوگل فعال هستند می‌توانید روزانه یا هفتگی از مطالبی که منتشر می‌کنند، بهره بگیرید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اونایی که این صفحه رو دیدن معمولا از صفحه های زیرم دیدن کردن حالا خود دانی

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید