برای دیدن آموزش NFT از صفر تا کسب درآمد کلیک کنید

در این مطلب از نیموگری به معرفی بهترین اپلیکیشن های ساخت NFT می‌پردازیم. در صورتی که علاقه‌مند هستید تا بدانید این اپلیکیشن‌ها چه ویژگی‌هایی دارند یا  نحوه کار با آن‌ها چگونه است، با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین برنامه ساخت NFT متناسب با نیازهایتان را پیدا کنید.

اپلیکیشن های ساخت NFT

یکی از مزایای اصلی اپلیکیشن های ساخت NFT این است که سازندگان را قادر می‌سازد تا از محتوای دیجیتال خود به روش‌های جدید و نوآورانه کسب درآمد کنند. به عنوان مثال، هنرمندان می‌توانند قطعات هنری دیجیتال منحصربه‌فرد را بفروشند، نوازندگان می‌توانند آهنگ‌ها و آلبوم‌های منحصربه‌فرد را توزیع کنند. همچنین شما می‌توانید برای شرکت در دوره آموزش NFT که شامل ترید، ساخت، نحوه خرید و فروش، مینت و… می‌شود کلیک کنید.

بهترین اپلیکیشن های ساخت NFT

در این بخش به معرفی چند اپلیکیش برای ساخت ان اف تی می‌پردازیم تا با دیدی همه‌جانبه آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید. همچنین می‌توانید برای درک عمیق‌تر از اینکه NFT چیست کلیک کنید.

Adobe Photoshop

فتوشاپ یکی از بهترین اپلیکیشن های ساخت NFT است که از آن برای خلق آثار هنری استفاده می‌شود.  امکانات فراوان از جمله تدوین و ویرایش عکس در این نرم افرار به خوبی قابل انجام است و از آن برای ساخت انیمیشن‌های متنوع نیز استفاده می‌شود.

کار با این نرم افزار ساده و سرگرم‌کننده است و استفاده از آن برای افراد حرفه‌ای و دیگر اشخاص کاربردی است. این نرم افزار سازگار با تمامی سیستم عامل‌های ویندوز، مک و اندروید است. دارای امکانات ابزارهای متنوع برای خلق آثار هنری است. سازماندهی و ویرایش سریع و آسان عکس، از دیگر مزایای این نرم افزار کاربردی است.

GoArt

ایجاد آثار هنری NFT از عکس‌ها به کمک این نرم افزار بسیار راحت است. با آن می‌توان عکس‌هایی با کیفیت وضوح بالا داشت و همچنین آن‌ها را با کیفیت بالا چاپ نمود. این برنامه با استفاده از هوش مصنوعی تصاویر را به آثار  هنری واقعی تبدیل می‌کند که بر روی لباس، کاغذ دیواری و سایر موارد قابلیت چاپ دارد.

Adobe Illustrator

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های ساخت NFT برنامه Adobe Illustrator است که دارای ویژگی‌های متنوع و زیادی از جمله ایجاد آیکون، لوگو، بسته‌بندی، گرافیک وب و سایر موارد دیگر است.

بهترین اپلیکیشن های ساخت NFT
بهترین اپلیکیشن های ساخت NFT

 Illustrator با به کارگیری هوش مصنوعی Adobe Sensei امکان ایجاد جلوه‌های هنری، رنگ آمیزی و سفارش‌سازی را با سرعت بیشتر فراهم می‌کند. در صورتی که برای انجام طراحی، مبتدی هستید می‌توانید از آموزش‌های محتوا برنامه استفاده کنید تا مهارت‌های خود را ارتقا بخشید. جلوه‌های سه بعدی پیشرفته، پنل یادگیری درون برنامه و فعال‌سازی خودکار فونت، از مزایای این اپلیکیشن است.

Krita

برنامه Krita نرم افزاری با ویژگی‌های متنوع برای طراحی نقاشی دیجیتال است که خلاقیت هنرمندان را برای کشیدن نقاشی با طرح‌های متنوع تقویت می‌کند. این اپلیکیشن با دارا بودن امکانات زیاد همچون فیلترها و براش‌های قابل تنظیم، رنگ‌های مختلف، سیستم‌های مدیریت رنگ از جمله بهترین اپلیکیشن های ساخت NFT محسوب می‌شود.

به کمک این برنامه هنرمندان و طراحان قادر می‌باشند تا انیمیشن، تصاویر، هنر مفهومی یا استوری بورد ایجاد نمایند. از دیگر مزایای آن سازگار بودن برای ویندوز، مک و لینوکس است.

SketchAr

این اپلیکیشن با دارا بودن قابلیت‌های فراوان به کاربران این امکان را می‌دهد تا آثار هنری خود را ایجاد نموده و منتشر کنند تا سایر هنرمندان از آنها بازدید و قدردانی نمایند. مهم‌ترین مزیت این برنامه تبدیل آثار هنری به NFT و فهرست کردن آنها در بازار است. قابلیت AR و AI و داشتن راهنمای جامع نحوه استفاده، برای تجربه بهتر از سایر ویژگی‌های کاربردی این برنامه است.

Enjin

این برنامه اپلیکیشنی برای نگه‌داری NFT و سایر رمز ارزهاست و برای افراد مبتدی این یکی از بهترین اپلیکیشن های ساخت NFT است. به کمک این برنامه می‌توان کلکسیون‌های NFT را ضرب نموده و خریداری کرد. کیف پول این برنامه برای بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال کارایی دارد. با داشتن رابط کاربری ساده، کار کردن و استفاده از آن بسیار آسان است و بر خلاف سایر کیف پول‌ها از چندین بلاک‌چین پشتیبانی می‌کند. به کمک آن به‌ سادگی می‌توانید از سایر کیف‌ پول‌ها، رمز ارز خود را به Enjin منتقل نمایید.

8bit Painter

این اپلیکیشن در آغاز با هدف تبدیل تصاویر به آثار هنری پیکسلی به سبک NFT طراحی شده بود اما اکنون برای خلق آثار هنری پیکسلی جدید (ساختNFT)  نیز استفاده می‌گردد.

نحوه کار با این برنامه بسیار آسان است و سایز بوم با توجه به نوع اثر از بین گزینه‌ها قابل انتخاب است. سایز کوچک آن برای کارهای شخصی و سایز بزرگ برای تبدیل عکس ها به آثار دیجیتال مناسب است.

PIXL

به کمک این نرم افزار می‌توانید NFT های خود را توسط چندین بازار بزرگ و معروف مانند OpenC به فروش برسانید. این برنامه به خاطر برخورداری از ادغام پست‌های اینستاگرام از محبوبیت زیادی برخوردار است.

NFT Creator

برنامه NFT creator  یکی از نرم‌افزارهای ساده گرافیکی با افکت‌های طراحی متفاوت و متنوع مناسب دستگاه های APPLE است که  با کمک این برنامه می‌توان به راحتی تصاویر را آپلود نمود و شکل هنری آن را در کوتاه‌ترین زمان دریافت کرد. از ویژگی‌های مهم این اپلیکیشن می‌توان به داشتن فیلترهای هنری متعدد و فونت‌های مختلف با پس‌زمینه‌های متنوع اشاره کرد. این اپلیکیشن با دستگاه‌های iPhon، iPad ، Mac  و iPod touch سازگار است.

NFT Creator
NFT Creator

NINJA FT

این برنامه از جمله بهترین اپلیکیشن های ساخت NFT در آیفون است که به عنوان کیف پول دیجیتال کاربرد دارد.  امکان استفاده از سایر کیف پول‌های دیجیتال را برای شما فراهم می‌کند.

به کمک این برنامه می توانید NFT ها را بر روی گوشی خود ایجاد و برش داده و در بلاک چین ثبت نمایید.

Corl Painter

این اپلیکیشن از قابلیت‌ها و ویژگی‌های کاملی برخوردار است و با دیوایس‌های مک و ویندوز سازگار است. به خاطر کمک گرفتن از هوش مصنوعی نحوه کار با آن ساده بوده و به وسیله آن می‌توان آثار هنری زیبایی ایجاد کرد. این برنامه دارای به‌روزرسانی‌های مداوم است که سبب ارتقای خدمات و ویژگی‌های آن می‌شود؛ به دلیل مزایای ذکر شده از محبوبیت بالایی برخوردار است.

جمع بندی

با شناخت اپلیکیشن های ساخت NFT می‌توانید در این حیطه به فعالیت بپردازید و از آن کسب درآمد کنید. همان طور که در این مقاله اشاره شد، نرم افزارهای زیادی برای ساخت NFT وجود دارد که هر کدام کارایی و ویژگی‌های متنوعی دارند. در صورتی که تخصص و مهارت کافی در زمینه ساخت اپلیکیشن‌های مختلف NFT نداشته باشید، با شکست در این راه مواجه خواهید شد؛

 بنابراین باید آگاهی کامل از اصول طراحی و ساخت NFT را داشته باشید تا بتوانید در این راه موفق شوید و اثری جامع و کامل ایجاد کنید. پیشنهاد می‌شود برای افزایش آگاهی و اطلاعات خود به سایت نیموگری سر بزنید تا از بهترین و اصولی ترین آموزش‌ها برخوردار شوید. این سایت یکی از بهترین سایت‌های آموزشی در زمینه ارزهای دیجیتال و رمز ارزها است. با تماس با کارشناسان این سایت می‌توانید با نحوه ثبت نام و شرکت در دوره‌های آموزشی و جزئیات ثبت نام مطلع شوید.

سوالات متداول درباره اپلیکیشن های ساخت NFT

  • آیا می توان به جای خرید NFT خودمان آن را بسازیم؟

ساخت NFT بدون کسب آگاهی و اطلاعات به سادگی امکان پذیر نخواهد بود لذا  باید حتماً اطلاعات کافی از نحوه اپلیکیشن های ساخت NFT داشته باشید و لازم به ذکر است که برای  انجام کارهای گرافیکی، علاقه شرط مهمی است که باید داشته باشید.

  • از چه نرم افزارهایی برای ساخت NFT می‌توان استفاده کرد؟

نرم افزارهای متنوعی همچون برنامه‌های ذکر شده در این مقاله با کارایی‌های مختلف برای ساخت NFT وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

  • چگونه بهترین اپلیکیشن های ساخت NFT را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین اپلیکیشن باید به ظرفیت ویرایش، ابزارها و قالب‌ها، دقت در درستی انتخاب نرم افزار و قابلیت واترمارک برنامه‌ریزی شده توجه شود و نرم افزاری متناسب با نیاز خود انتخاب شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اونایی که این صفحه رو دیدن معمولا از صفحه های زیرم دیدن کردن حالا خود دانی

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید