میزان درآمد از nft چقدر است؟ + ویدیو

برای دیدن آموزش NFT از صفر تا کسب درآمد کلیک کنید

فیلم درآمد NFT من

در این ویدیو قسمتی از کسب درآمد من از ترید NFT است. که در 15 روز بالای ده هزار دلار کسب درآمد کردم. تمامی تکنیک‌هایی که برای این کار انجام دادم رو داخل این دوره به صورت کامل بهتون یاد دادم.

این ویدیو از اینستاگرام نیموگری برداشته شده میتونید ویدیوهای دیگه من رو داخل پیج ببینید

دنیای رمز ارزها از چند سال پیش تاکنون با رشدی سریع توانستند دنیای ما را کاملا تحت تاثیر قرار دهند و منجر به کسب درآمدهای بسیار زیادی برای افراد فعال در این زمینه شوند. یکی از انواع رمز ارزهایی که مدتی بعد از معرفی بیت کوین به بازار عرضه شد، nft است. در این مقاله قصد داریم به این سوال که میزان درآمد از nft چقدر است؟ را پاسخ دهیم.

به همین دلیل در ابتدا nft را بررسی کرده و سپس پلتفرم‌های متفاوتی که برای کسب درآمد از nft وجود دارد را معرفی کرده و درنهایت نیز راه‌های افزایش درآمد از nft را مورد توجه قرار می‌دهیم. با ما باشید تا هر آنچه لازم است را به شما توضیح دهیم. همچنین می‌توانید برای شرکت در آموزش NFT نیموگری کلیک کنید.

Nft چیست؟

در ابتدا که دنیای بلاکچین به وجود آمد، تنها امکان ساخت توکن‌های مشابه به هم روی آن وجود داشت، مثل همه رمز ارزها. این توکن‌ها هیچ تفاوتی با هم ندارند و قابل تعویض با یکدیگر هستند به همین دلیل ارزش آنها تنها به تعداد واحد توکنی است که در اتریوم شما تعریف می‌شود. اما اگر بخواهیم در همین دنیا توکن‌هایی معرفی کنیم که هر کدام با دیگری متفاوت باشد و ارزش آنها بر حسب این تفاوت مشخص شود، باید چکار کرد؟ ایده توکن‌های غیر قابل تعویض یا nft ها برای پاسخ به همین نیاز ارائه شد. برای اطلاع دقیق‌تر از اینکه NFT چیست کلیک کنید.

Nft چیست؟
Nft چیست؟

فرضا شما بخواهید در دنیای بلاکچین دارایی‌هایی تعریف کنید که هر کدام جدا از دیگری ارزشی مشخص برای خود دارد و مثلا مانند دارایی‌های فیزیکی ما که مشابه هم نیستند، هر کدام نشانگر دارایی با ارزش مشخص باشند. برای این که چنین شرایطی برقرار باشد لازم است که توکن‌هایی غیر قابل تعویض داشته باشید که ارزش آنها بر اساس جایگاهشان در بلاکچین تعیین شود. این توکن‌ها nft نام دارند و به صورت تصویر گرافیکی، فیلم، صدا، گیف یا هر فایل گرافیکی دیگر در دسترس هستند.

چطور از nft درآمد کسب می شود

برای کسب درآمد از nft چندین راه کلی وجود دارد. این راه‌ها هرکدام مزایا و معایبی دارند که باعث می‌شود کاربران بسته به شرایطی که دارند یک یا چند تا از آنها را برای کسب درآمد انتخاب کنند. این راه‌ها بصورت خلاصه عبارتند از:

ساخت nft: راه اصلی کسب درآمد از nft این است که خودتان nft ساخته و در پلتفرم‌های ان اف تی برای فروش بارگذاری کنید. در این روش لازم است که شما در زمینه ساخت فایل‌های گرافیکی هنری مهارت داشته باشید.

خرید و فروش: راه دیگر این است که برای خرید و فروش nft اقدام کنید. این روش همان روشی است که کاربران برای کسب درآمد در دیگر بازارهای رمز ارز از آن استفاده می‌کنند. در این روش شما یک nft را در پایین‌ترین قیمتش خریداری کرده و در بالاترین قیمت می‌فروشید.

هولد کردن: راه دیگر کسب درآمد این است که nft که خودتان ساخته‌اید یا nft خریداری شده را در اکانت خود نگه‌داری کرده و سپس زمانی که ارزش nftها به طور کلی بالا رفت آن را بفروشید.

استخراج nft: nftها را هم می‌توان مانند بیت کوین استخراج کرده و از این راه کسب درآمد کرد. در بعضی پلتفرم‌های مشهور خرید و فروش nft امکان استخراج این توکن‌ها ممکن است و بعد از مدتی استخراج می‌توانید با فروش nftها آنها را بفروشید و درآمد کسب کنید.

بازی کردن: راه دیگری که برای کسب درآمد از nft وجود دارد، انجام بازی آنلاین است. اگر در زمینه انجام بازی‌های آنلاینی که مبتنی بر بلاکچین هستند حرفه‌ای هستید می‌توانید با گذراندن مراحل مختلف بعضی از این بازی‌ها nft دریافت کرده و آن را بفروشید و درآمد کسب کنید.

پلتفرم های درآمدزایی از nft

برای خرید و فروش و تولید nft سایت‌های زیادی بوجود آمده است که تعدادی از آنها صرافی‌هایی هستند که برای معامله انواع رمز ارز استفاده می‌شود. در ادامه تعدادی از این پلتفرم‌ها را معرفی کرده‌ایم:

سایت opensea: مشهورترین پلتفرم خریدوفروش nft در دنیا، سایت opensea است که یکی از کامل‌ترین آرشیوهای انواع nft را در دنیا دارد.

سایت Rarible: سایت Rarible نیز مانند سایت opeansea امکان ساخت و خریدوفروش nft را برای همه کاربران فراهم کرده است. در این سایت برای معامله باید از ارز مخصوص خود سایت که روی بلاک چین اتریوم قرار دارد استفاده کنید.

سایت Nifty Gateway: این سایت برای کسانی است که بصورت خیلی حرفه‌ای و هنرمندانه در زمینه ساخت nft فعالیت می‌کنند. برای همین برای فعالیت در این سایت لازم است که حتما کارهای هنری حرفه‌ای ارائه دهید و توسط تیم ناظر سایت کارهای شما تایید شود.

پلتفرم های درآمدزایی از nft
پلتفرم های درآمدزایی از nft

سایت Theta Drop: در این سایت شما می‌توانید علاوه بر تولید و خریدوفروش nft، به استخراج آنها نیز بپردازید. به همین دلیل روش‌های درآمدزایی در این سایت بیشتر از دیگر سایت‌های معامله nft بوده و دست کاربران برای کسب درآمد بازتر است.

درآمد ساخت و فروش nft چقدر است

اینکه میزان درآمد از nft چقدر است؟ مطابق توضیحاتی که داده شد بستگی زیادی دارد به اینکه اولا کدام روش درآمدزایی را انتخاب کرده باشید و درثانی از چه پلتفرمی برای فعالیت استفاده کنید. همچنین هر چقدر که در زمینه کار با nft حرفه‌ای‌تر باشید قطعا درآمد شما هم بیشتر خواهد بود.

کسب درآمد از nft اینگونه است که شما بعد از حرفه‌ای شدن ناگهان می‌توانید یک فروش خیلی بزرگ کرده و کلی سرمایه کسب کنید. مثلا بسیاری از هنرمندان هستند که با nft کردن آثار خود چیزی حدود 500000 دلار هم درآمد کسب کرده‌اند.

روش های افزایش درآمد از nft

برای اینکه بتوانید درآمد خود را از تولید و فروش nft افزایش دهید لازم است که به یک سری نکات توجه کنید. این نکات را کسانی که در زمینه کسب درآمد از nft حرفه‌ای شده‌اند مورد استفاده قرار می‌دهند و ما نیز مهم‌ترین آنها را برای شما لیست کرده‌ایم.

قبل از هر چیز حتما مدت زمانی برای تحقیق در کالکشن‌های مشهور nft صرف کرده و با مشهورترین و پرفروش‌ترین کالکشن‌های nft آشنا شوید.

برای اینکه درآمد خود را بیشتر کنید از سایت‌های معتبر به‌عنوان پلتفرم معاملات استفاده کنید. سایت‌هایی که هم کارمزد پایین‌تری از شما می‌گیرند هم مخاطبان بیشتری دارند.

سعی کنید حتما nft های داستان دار تولید کنید. از خود بپرسید چرا باید یک شخص nft شما را بخرد و چه ویژگی جذابی نسبت به دیگر nft های موجود در بازار دارد؟

در شبکه‌‎های اجتماعی خود مثل لینکدین و اینستاگرام برای nft ساخته شده خود تبلیغ کنید و درباره آن پست‌های جذاب بگذارید تا مخاطبان جذب آن شوند.

حتما در شبکه‌های اجتماعی مخصوص هنرمندان گرافیست عضو شده و از ترندهای دنیای گرافیک و ترفندهای جدید در این زمینه با خبر باشید.

دوره ساخت و کسب درآمد از nft نیموگری

در زمینه ساخت و فروش nft دوره‌های بسیار زیادی در فضای اینترنت وجود دارد اما هیچ کدام همه چیز را توضیح نداده‌اند. برای اینکه بتوانید یک دوره کامل در زمینه nft بگذرانید و صفر تا صد آن را در بیاورید، دوره آموزش ساخت و کسب درآمد nft نیموگری را تهیه کنید. در این دوره هم روش‌های ساخت، هم کار با انواع پلتفرم برای فروش nft و هم روش‌های کسب درآمد از آن به طور مفصل توضیح داده شده است.

دوره ساخت و کسب درآمد از nft نیموگری
دوره ساخت و کسب درآمد از nft نیموگری

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم به این سوال که میزان درآمد از nft چقدر است پاسخ دهیم. به همین دلیل ابتدا خود nft را بررسی کردیم و توضیح دادیم که اصلا nft چیست. سپس به‌سراغ روش‌های کسب درآمد از آن رفته و توضیح دادیم که کسب درآمد در این بازار چه شکلی است و چه مبالغی ممکن است در آن نصیب شما شود. درنهایت نیز دوره آموزشی ساخت و کسب درآمد از nft نیموگری را معرفی کردیم تا با آن بتوانید درآمد خود را در این زمینه افزایش دهید.

سوالات متداول درباره میزان درآمد از nft

  • آیا می‌توان از خرید و فروش nft درآمد چند هزار دلاری داشت؟

بله، بسیاری از هنرمندان ایرانی و خارجی توانسته‌اند با nft کردن آثار خود درآمدها چند هزار دلاری یا حتی چند صد هزار دلاری کسب کنند.

  • آیا با بازی کردن هم می‌توان از nft کسب درآمد کرد؟

بله. اگر در انجام بازی‌های آنلاین مبتنی بر اتریوم حرفه‌ای هستید می‌توانید با فعالیت در این زمینه درآمد کسب کنید.

  • بهترین دوره برای کسب درآمد از nft کدام است؟

بهترین دوره در این زمینه دوره آموزشی ساخت و کسب درآمد از nft نیموگری است که جامع‌ترین دوره در این زمینه است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

نیاز به مشاوره آموزش NFT دارید؟ با ما تماس بگیرید

تلفن: 09029999894 

497 تعداد بازدید

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید